och vem är inte ful i 60-wattsljus


Hej, hej. Är i en liten fulhetssvacka. Eller är det normalt att ha konstant fett hår, pubertetshy och hoppa till av skräck vid åsynen av sin egen spegelbild? När jag ser lite mer representabel ut ska ni få en bild på nya klippet. Vågar inte kalla det för "frisyr", är nämligen skadad av min universitetstid när det gäller vikten av att definiera sådana begrepp.

Vi har lånat en bil och åkt runt lite. Myrorna i Ropsten och Ikea igår. Köpte en blå jacka och ett par brännbollsträn. Idag har jag storstädat i köket, nu är det helt fräscht och rent och väldoftande där. Älskar det. Sen såg jag på fotboll. Fan vad kul det är med U21, jag älskar det också. Älskar kaxigheten.

Imorgon ska vi ta en runda till olika ställen som säljer second hand-möbler i Stockholmsregionen. Det är konstigt, jag har ingenting emot att köpa alla kläder, utom underkläder, second hand. Men jag har i gengäld skitsvårt för att köpa köksgeråd, soffor, sängar o.s.v. Jag hittar ofta grejer som är fina och till bra pris, men sen drar jag mig ur när jag tänker på att någon suttit och pruttat i den där svinsnygga soffan i flera år, jag kan liksom inte ta det. Spelar ingen roll att de säkert samtidigt burit kläderna jag mer än gärna köper och har på mig. Så jävla jobbig hang-up.


Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback