part time punk


Det var bara att glömma alla blommiga klänningar och skira romantiska spetsar. Jag hade lyssnat på Black Flag och Buzzcocks hela förmiddagen och kläderna blev lite part time punk. Men jag vet inte med Warriors-tischan, den är så jävla tight. Det känns som att jag är för fettig för att kunna bära tight på både under och över-kropp. Hata alla jävla komplex man går omkring med.





Jag gjorde någon slags grogg/bål på cava, citron, lime, apelsin och fruktsoda. Ångrar att jag inte hade lite fanta eller något i också. I vintras drack jag världens godaste cavabål hemma hos Ullis och sen dess har jag varit lite besatt av tanken på den där bålen. Men kolla vad somrigt. Flaskorna bara väger upp allt jag lackar i somrighet i klädseln.



Kommentarer
elias:

det var fan i mig en grym t-shirt. vill också ha en!

2009-06-20 @ 17:03:05
sofia:

jag dog lite när jag hittade den. det var ett par år sedan, på någon streetaffär på sveavägen nära korsningen mot kungsgatan. ingen aning om de finns kvar, men nätet är ju en guldgruva när det gäller sånt här.

angelica:

vilka härliga flaskor vart kommer dom ifrån?:P

2009-06-21 @ 13:41:33
URL: http://raaaw.blogg.se/
sofia:

angelica - jag köpte dem på prisxtra norrtull i stockholm. tror de kostade runt 30 kr/styck. de fanns i grönt också.

2009-06-21 @ 13:44:30
URL: http://bobbypin.blogg.se/

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback