perfektion


Idag hittade vi en perfekt sol och bad-klippa. Avlägsen, på en slingrig stig ute i skogen, med fin utsikt, massor av skugga och en liten strandremsa. Det fanns knappt en enda insekt på hela stället. Det kändes som att hamna i paradiset. Dit ska jag gå imorgon men då tar jag med mig mer vatten, något att äta, och så ska jag försöka mig på att bada också. Jag började läsa
Miss Wyoming av Douglas Coupland. Jag har massor av lånade romaner som jag blivit rekommenderad att läsa, men aldrig läst. Så lite får jag väl försöka avverka när jag ändå ligger och latar mig.


Kommentarer
chompen:

Fy fan va avis jag e. Vill oxå hitta en badklippa utan solmongon på. Jag får kapa din klippa. Bra där med boken.

2009-06-28 @ 22:28:26
Sandra:

blir också väldans avis! hade tänkt ta mig ut å bada i dag, men istället blir man inringd att jobba 9.30-17.00 :(( ha så trevligt i svalkan å solen!

sofia:

chompen - det fanns andra människor på den. men de var ok. de flesta hade hundar, av någon anledning. värsta hundbadet. nåja. du får gärna haka på till badklippan. det lär ju bli bad där typ varje dag den här veckan. holla at me.



sandra - det borde vara olagligt att behöva arbeta i sån här värme!

2009-06-30 @ 12:31:26
URL: http://bobbypin.blogg.se/

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback