skärgårdshäng


Henrik tjatade med mig till Ljusterö igår kväll. Jag hade ingen lust alls att springa från getingar, bromsar och annat läskigt i insektsväg, sånt som finns på landet. Kände verkligen att min fobi kunde få vinna över mig den här gången. (Det finns ju Sims). Men så blev det inte. Nu sitter jag här, trött av lantluften och lever the simple life. Idag har jag i princip bara kastat en liten rosa boll fram och tillbaka, sparkat på en fotboll, kastat frisbee och kollat på TV (fotboll).

Imorgon ska jag, hör och häpna, klippa mig. På en salong på torget på Ljusterö. Har ingen aning om hur, men det blir väl säkert lugg igen, kan jag tänka mig. Eller? Åh, ständigt denna beslutsångest över luggens vara.

På torsdag åker vi hem och lånar en bil på köpet ett par dar. Ska vi hitta på något, alla som vill, på midsommar? Av kommentarerna till förra inlägget att döma så är jag inte ensam om att inte ha ett skit att göra denna fina helg. Och det är inte rättvist. Förslag tas tacksamt emot. Typ knytkalas hos mig? Eller nåt. Skriv!

Kommentarer
elias:

park middsommar med monster bandaren

2009-06-17 @ 17:18:25
clive:

jag står för grillen ;)

sofia:

men helt seriöst. på midsommarafton kan man vara hemma hos mig, vi har massor av bra gräsmattor, stränder och dylikt (om vädret tillåter) i närheten och en lägenhet att vara i. några ska redan komma, jag ska baka den där jordgubbstårtan. det finns grillplatser på gården.

ni är båda välkomna!

2009-06-17 @ 22:30:16
URL: http://bobbypin.blogg.se/
clive:

nu blev det läskigt...

2009-06-18 @ 08:07:29
URL: http://itsclive.blogspot.com

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback