god bless my dub - niney the observer


Sitter och dricker kaffe, upptäcker och återupptäcker musik på spotify, läser bloggar och försöker uppbåda lite inspiration att hålla på med uppsatsen.

Och så tänker jag på vilka träningspass jag ska gå på i veckan. Fyra i veckan är ganska lagom för mig just nu, men jag hatar dagarna utan träning. Då går jag bara omkring och är frustrerad. Känns som att jag verkligen behöver få utlopp för något och det är bara träning eller massmord som fungerar. Det senare kommer leda till fängelsestraff. Så har det varit sen jag slutade röka, så jag tror att jag tar ut mitt röksug på träningen. Först när jag tränat en timme och står i duschen och känner endorfinkicken är jag tillfreds med livet. Det är en ganska bra trade egentligen. Förutom att mitt nya beroende tar mycket mer tid i anspråk.


Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback