heroin - the velvet underground & nico


Har just nu sån överskottsenergi att jag håller på att bli galen. Jag gillar inte vilodagar. Alls. Har ätit lax (säkert helt oetisk sådan) och potatis till middag. Tvättat håret, rakat benen, druckit kaffe och varit ganska sugen på att ... jag vet inte ... springa? Någonting bara, vad som helst utom att ta det lugnt. Men snart är det över.

Imorgon ska jag och Henrik åka till Täby Centrum, spana efter
täbbs, köpa löpskor och jag ska prova en sport-behå från Shock Absorber (fram med det tyngre artilleriet således), och jag vet inte vad mer. Sen åker vi till biblioteket på SU och pluggar, äter medhavd quinoasallad, springer och köper kaffe, och pluggar lite till, tills klockan äntligen blir 19 och då ska jag gå på spinning.

God natt!


Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback