i-rony - sophia somajo


Jag har faktiskt lärt mig hela koreografin på step up-passet. Det här var tredje gången. Jag får nog äta upp att jag har dålig koordination trots allt. Så himla dålig är den nog inte. Nästa gång ska jag ta mig fan sätta hela koreografin OCH göra det snyggt också. För det där med grace är fortfarande inte min grej. Förresten känner jag mig som en jävla utomjording i den där aerobics-salen. Det är påfrestande att bara hålla instinkten att fly i schack.

Lyssnar på Sophia Somajos The Laptop Diaries på repeat och är helt överväldigad. Egentligen är det inte min smak, men jag har ändå fallit handlöst.





Kommentarer
Johanna:

hmm det är ingen diet eller bantning jag tänkt mej, bara tips och råd på hur jag kan få hjälp på traven..


Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback