out on the floor - dobie gray


Det här med att hitta snygga träningskläder har visat sig vara ganska svårt. Om man inte känner sig snygg i neongröna underligt skurna linnen så är det typ svarta intetsägande tygsjok som gäller. Alternativet är att dra sig från funktioner som fuktavstötande, värmeavledande (allt som gör träningen behaglig således) och mot 80-talsretron eller hiphopen. Om man orkar kan man faktiskt pulla off en Flashdance-outfit. (Och det var det en tjej på passet igår som gjorde). En del av mig önskar att jag också vågade mig på att visa mig offentligt i en body och benvärmare. Vore inte det karaktärsdanande? En annan del av mig är ganska nöjd med mina starka hämningar.

Nu behöver jag iaf lite smakråd. Jag tycker att de här byxorna är awesome. Henrik tycker att de är ... lila. Vem har rätt?






Kommentarer
clive:

Dom är "all that and a bag of chips". Med dom på kan man pumpa JJ Fad-"Supersonic" med gott samvete.

jenni:

du har helt rätt!

2009-03-12 @ 10:28:19
sofia:

yeah! då har jag två tillförlitliga människors medgivande. då ska jag nog faktiskt köpa dem.

2009-03-12 @ 13:41:32
URL: http://bobbypin.blogg.se/
Thea:

Dom är lila och helt ljuvliga, hade jag snygga träningskläder skulle jag säkert pallra mig iväg oftare än vad det blivit senaste halvåret...köp..köp..köp

2009-03-14 @ 19:14:01
sofia:

thea - jag tror också på det där positiva sambandet mellan snygga träningskläder och tid i gymmet. funderar verkligen på att köpa, men jag är så snål.

2009-03-16 @ 13:55:47
URL: http://bobbypin.blogg.se/

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback