pop the glock - uffie


Spinningpasset igår mördade. Kunde knappt stå på benen efteråt. Jag raglade hem och slängde ihop någon slags gryta på lök, vitkål, champinjoner och paprika. Och en färdig sötsur sås på det. Jag hatar sötsur sås. Den förstörde alltihop. Hade helt glömt bort hur äckligt det var. Sedan skrev jag en hel del och gjorde femhundra quiz på facebook. Somnade vid fyra - ganska illa. Sedan fick jag hur som helst gå upp och gå till tvättstugan på morgonen för att tvätta träningskläder.

Jag har två presentkort på typ spa-behandlingar (den ena är en behandling på centralbadet, den andra är en valfri behandling på salong, typ vad man vill) som jag måste ta och gå på snart. Så att de inte går ut. Jag hade tänkt belöna mig själv med det någon gång när jag varit ... jag vet inte ... duktig. Men jag är ju aldrig det, så det har inte funkat.
Dessutom vill jag inte gå själv. Jag skulle inte kunna koppla av helt själv i en sailor-bikini anno 2006 på ett spa. Jag skulle bli, om inte utskrattad så åtminstone utstirrad. Egentligen borde jag bara gå dit, jag har ju lovat mig själv att utsätta mig för situationer som jag i normala fall undviker för att jag är en blyg liten tönt.


Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback