shoreline - broder daniel


I onsdags gick vi ut. Först satt jag och Henrik hemma och drack öl till en spellista på Spotify som vi döpte till pepp! och som innehöll fantastiska låtar som You give love a bad name med Bon Jovi. (Så pepp). Men egentligen var tilltaget idiotiskt, för jag behöver verkligen inte förfesta. Jag har redan världens lägsta tolerans och blir berusad ungefär när jag börjar på min tredje öl.

Vi åkte till Tiki Room och mötte upp de andra. Jag drack den billigaste drinken som vanligt, (Red Tide), men vadå, den råkar vara godast också. Det finns alldeles för mycket spyframkallande kokosnöt och ananas på den där drinklistan för att man ska kunna känna sig riktigt safe med att beställa vad som helst. Jag dricker bara fräscha drinkar och drinkar med en fetthalt på 7% och med en ananasbit i är i det närmaste ofräscha. Euh. Vi gick till Doors också. Som om drinkar inte räckte, ungefär.

Och ikväll skulle jag dricka vin. Jag hade köpt ett dyrt vin som skulle passa till maten ju. Men jag ska köpa en flaska läsk istället så att jag ska kunna börja helgen med ett tidigt spinningpass imorgon. Så mycket bättre. Min lever salutes me.


Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback