i know you got soul - eric b. & rakim




Det blev lite sol. Så vi drack kaffe på balkongen. Jag hade på mig en prickig klänning och gråa ribbstickade strumbyxor. Vi pratade om hur vi ska inreda på balkongen. Just nu har vi en låg bänk som vi hade i vårt förra badrum. Den får inte plats i nya badrummet. Så vi ställde den på balkongen av ren lathet, och för att ha någonting att ställa till exempel kaffekoppar på. Mattan har vi fått i inflyttningspresent av Henriks syster Erika. Sen har vi två caféstolar i mörkt trä och svartmålad metall. Det är mest ett bra bord vi behöver. Och göra något åt att det är så grått överallt.

Nu ska jag snart gå och träna step. Har lite träningsvärk i baksida lår och underliga känningar i vänster vad. Det är helt sjukt vad påfrestande det är för kroppen att springa. Efter varje pass är det någon kroppsdel som känns som den antagligen skulle kännas om man var hundra år gammal.



Kommentarer
tzeni:

Mmm, sol kaffe balkong...



Vad hände med planerna på Tikibalkongen?

sofia:

ja, mer sånt!

tikiplanerna ligger nog på is. sen jag slutade röka har jag ingen lust att lägga någon större summa på balkongen. för det känns lite sorgligt att vara där. jag började nästan skratta åt mig själv idag när jag satt där med min kaffe och började sjunga supremes "my world is empty without you". usch.

men ett litet bord och någon blomlåda, kanske?



jag kan inte kommentera på din blogg, förresten. måste man vara medlem eller nåt?

2009-03-31 @ 21:56:27
URL: http://bobbypin.blogg.se/

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback