dancing - bauhaus


Ursäkta bloggtorkan. Jag kommer inte på så mycket att skriva om just nu. Eller en del saker förstås, men det är ämnen som jag blir illamående av. Till exempel den där pms-debatten, har ni märkt den? Jag tycker självklart någonting om det, men det känns meningslöst att påpeka det. Varför sparka in den öppna dörren? Det har så många andra redan gjort.

En del av mig har ändå redan bestämt sig för att börja koncentrera sig på de roliga sakerna i livet, istället för att slösa bort energi på att människor är idiotiska. Människor kommer ändå fortsätta vara idiotiska. Tills någon samlar alla idiotiska människor till en specifik del av världen (förslagsvis med en bajskorv eller något annat som de säkerligen dras till) och atombombar bort just den landmassan ... så kommer de väl att fortsätta finnas.

Det här är min vecka. Den kommer att bli awesome.

- Jag ska börja konditionsträna regelbundet igen, för guess what, nu har jag köpt ett gymkort. Det kommer att bli awesome.
- Gillis och Ericka har gift sig och kommer att åka upp från Malmö till Stockholm imorgon. Så får man träffa dem, innan Ericka åker tillbaka till Texas för att fixa uppehållstillstånd och annat tråkigt.
- Jag är inbjuden på porterstek och vinkväll hos en jobbarkompis. Awesome.
- På onsdag har jag inte rökt på en månad - under samma tid som jag aldrig varit i närheten av att röka en cigarett, aldrig varit i närheten av att häva mitt beslut, aldrig varit i närheten av att misslyckas.
- Jag och Henrik ska åka till Ikea, se ner på folk och köpa lite gardiner.







Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback