very loud - the shout out louds


Jag älskar Stadium. Stadium måste vara min lycko-affär. Varenda gång jag är där lyckas jag träffa rätt på något fantastiskt erbjudande som inte utannonserats innan. Varenda gång. Idag åkte vi till Täby Centrum för att spana in täbbs och köpa lite nya träningskläder. Jag köpte ett par löpskor som var nedsatta 200 kronor. Sedan, när jag stod i kassan, kom ett butiksbiträde springandes med någon slags vätskeavledande joggingstrumpa som jag tydligen skulle få på köpet, om skorna hade kostat sitt ursprungliga pris. Men jag fick dem ändå. Och så fick Henrik också ett par.

Sedan gick vi till Stadium nummer två för att de hade större utbud av träningskläder. Jag skulle köpa en långärmad träningstop för 199 kronor, men i kassan blev det bara 49 kronor. Jag vet inte om de gjort något fel, men jag sa inget. Älskar Stadium. Sedan var vi så glada att vi bestämde oss för att testspringa skorna lite. Visserligen ingen härlig vårrunda, som jag hade fantiserat om, utan en snöig, isig vinterrunda i nästan-mörkret. Men det var skönt ändå.

Nu ska jag äta pizza och sedan plugga. Ciao.


Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback