a stranger to myself - television personalities


Mina senaste utgående telefonsamtal går alltid till Henrik och mamma.

Mina senaste inkomna telefonsamtal kommer alltid från jobbet eller Ordfront/DN/mystiska telefonförsäljare. (Inte ens Henrik och mamma ringer mig lika ofta).

Jag är kanske världens roligaste och trevligaste människa. Jag kan ha missuppfattat mig själv, men ändå. Ibland fattar jag inte varför jag har så få kompisar som vill umgås med mig.

Och ja, det här är det vidrigaste inlägget jag någonsin kommer skriva på min blogg. Det är elakt och utlämnande och skrivet i total desperation. Nu ska jag gå ut och springa. Det är min nya kompis.


Kommentarer
clive:

jag har bara en person som ringer och sms:ar mig. och en gång i månaden ringer min syster för ett långt samtal, men det är bara för att hon bor i Skåne. Och då får jag alltid lyssna när hon ger telefonen till en av sina hundar.

elias:

man får välja bildning eller vänner, det vet du väl?

2009-05-06 @ 11:31:34
sofia:

nej, jag visste faktiskt inte det. varför är jag inte bildad då? och har inga vänner? jag fick tydligen varken eller.

2009-05-06 @ 16:02:06
URL: http://bobbypin.blogg.se/
elias:

hahaha, ja med tanke på hur många som värkar läsa om dit liv och vad som händer i den här bloggen kan du beviserligen inte vara helt isolerad och bildningen vill jag inte ens kommentera på för där drar farbror gränsen.

2009-05-07 @ 11:18:12

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback