five to one - the doors


Förutom att laga mat så hade jag namnsdag idag och det var min hundrade dag utan cigaretter. Det var min dag, helt enkelt. Henrik hade till och med köpt en present till mig. Han köpte den när jag var med, utan att jag märkte det. Så tankspridd är jag nämligen just nu.








Jag fick alltså ett set med tre ljusblå margretheskålar i olika storlekar. Jag har tänkt köpa såna jättelänge, för de är ju kanske världens finaste skålar. Nu har jag dem i alla fall. Funderar på att baka något ...


Kommentarer
Tzeni:

Grattis till 100 dagar! och vilken bra och fin present.

sofia:

tack! nu när det gått 100 dagar märker jag också hur mycket lättare det blivit att avstå cigaretter. jämfört med för bara två veckor sedan ... otroligt.

2009-05-16 @ 13:31:13
URL: http://bobbypin.blogg.se/
Tzeni:

he he det låter helt otroligt, jag har fortfarande lite problem med att sluta snusa, det går bra så länge jag inte jobbar...hm



Oj snyggt det blev! ska jag säga också, bloggens nya outfit^_^ tjusigt!

2009-05-16 @ 14:39:58
URL: http://stichordie.blogspot.com/

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback