mayhem - lorentz & m. sakarias


En rörig dag på jobbet. Passade på att sprita händerna jävligt noga när jag ändå var på sjukhus. Nu känns de sådär äckelklibbiga av det återfuktande ämnet handspriten innehåller. Euh. Så äckligt. Imorgon ska jag ta itu med lite statsformering i tidigmodern tid, för en gångs skull.

Och så köpte jag ett par skor. Såg ett par i omklädningsrummet som såg precis ut som drömskorna jag letat efter hela hösten. Bara det att det är maj nu, då. Men det är väl skitsamma. Jag berättade om de snygga skorna jag sett och blev plötsligt erbjuden att köpa dem. Så ja, då gjorde jag det. Skorna för hösten 2009 är därmed kirrade.









Kommentarer
jenni:

Grymt snygga skor! Bra köp, det är ändå höst snart...

sofia:

tackar tackar! och ja, det är sant, det är snart höst igen, dammit.

2009-05-05 @ 13:44:48
URL: http://bobbypin.blogg.se/

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback