puke + cry - dinosaur jr


Var på handledarmöte för min b-uppsats. Det är alltid lite obehagligt för mig att konfrontera hur det jag skriver faktiskt tas emot. Men en viktig sak står i alla fall klar: den är redo att läggas upp. Det innebär att den är minst godkänd. Och det är faktiskt allt jag begär av den just nu.

Efter det släpade jag och Henrik oss ut för att springa två varv runt ett utmarkerat spår i skogen nedanför vårt hus (3,1 km * 2 = 6,2 km). Henrik varnade mig för att det var backigt. Och jag tänkte att min vanliga runda har också en del backar, så det skulle säkert vara lugnt. Jag orkar. Men alltså, det är skillnad på backar och backar. De här backarna var riktigt jävla jobbiga. Men det var faktiskt kul. Trots höjdskillnaderna blev det cirka 41 minuter på 6,2 kilometer. (Cirka, eftersom Henrik hade klockan). Jag trodde verkligen att det skulle ta längre tid för alla backarnas skull.

Men nu är det dags för lasagne!


Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback