push it - garbage


För någon dag sedan fick jag för mig att jag var världens fulaste människa. Ett projekt för Extreme Makeover, minst. Jag kollade efter lämpliga operationer så att någonting drastiskt skulle kunna göras åt mitt ansikte. 1. Lyfta upp ögonbrynen en bit, min panna är för stor, ögonbrynen är liksom ... fel. Kan inte förklara bättre än så. 2. Min näsa är gigantisk. Ett gigantiskt skämt. 3. Snitta upp lite vid ögonen och slippa mina små grisögon. 4. Spruta in nåt i min överläpp som för tillfället är obefintlig. Nummer fyra kan jag ju göra när som helst egentligen. Är bara lite skeptisk till ämnena de sprutar in. Det smartaste vore kanske att göra alla dessa fyra på en gång och typ använda fett från kroppen till överläppen. Gud, jag kan verkligen avvara fett på kroppen. Enligt en av alla tveksamma metoder att räkna ut kroppsfettprocent ligger jag på 26%. Haha. Jag är 26% fett. Typ som en Gouda-ost.

Ni förstår säkert att jag bara vill lägga mig ner på marken och skrika.

Uppdatering: Jaha, 26% kroppsfett var helt normalt för mig. Jag råkade kolla på tabellen för män. Skönt!


Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback