soft shock - the yeah yeah yeahs


Laptopen har äntligen börjat funka igen. Så länge har jag varit på biblioteket och läst böcker i ett grupprum med cigarettfimpar på golvet och varit på ett galet jobbigt spinningpass med intervaller. Idag är jag stel som fan i axlarna, så jag var nog inte helt nere med spinning-tekniken igår. Det är verkligen något jag känner först dagen efter, det är så lätt att glömma av sig medan man väl tränar. Utöver dessa ansträngningar försökte jag mig på lite brödbak på kvällen igår, men det gick åt helvete. Vad som skulle vara 4 dl yoghurt blev 1 liter i mitt fall, bra där. Men jag lyckades rädda det genom att lägga till mer av alla andra ingredienser. Det blev inte optimalt, men slutprodukten var åtminstone god.






Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback