walk like an egyptian - the bangles


Ikväll ska jag åka till Ljusterö och fira Henriks mamma och systers födelsedagar. Stannar till fredag åtminstone. Och jag ska ta med mig löparskorna och lite träningskläder och se hur benhinnorna håller för en skogsrunda. Henrik har berättat en jätteäcklig historia om hur några tjurar rymt från en bondgård på Ljusterö och övervintrat i skogen och blivit förvildade och galna. Attackerat folk och så. Nu ska de tydligen vara avlivade. Men jag känner mig inte helt säker på den saken ...


Kommentarer
clive:

tjurar kan iaf inte föröka sig.

Anonym:

säg inte det, konstigare saker har sket. jag hoppas dock på att det är sant för storyn är i så fal skit tuff och jag vill ha vilda två könade tjurar i vår natur.

2009-05-21 @ 15:39:30
sofia:

transtjurarna uteblev.

2009-05-24 @ 10:25:54
URL: http://bobbypin.blogg.se/

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback