we boss hoggin' - slim thug


Hittills har den här dagen varit helt ovärd. Den började med att jag vaknade alldeles för sent och insåg att japp - jag hade försovit mig till mitt seminarium. Grattis, Sofia, bara du kan misslyckas så totalt med allt i ditt liv. Nu har jag antagligen ett ton kompletteringsuppgift att ta itu med. För det har jag ju verkligen tid med.

Strax därefter dör min laptop. Det började med att den lät väldigt underligt, den lät typ "swisch" och "poff" om den. Henrik påstod att det var så det lät när hårddisken var på väg att gå sönder. Det tyckte jag var ett kul skämt. Men vi gjorde i alla fall en säkerhetskopia på allt viktigt på datorn. En kvart senare tvärdog den. Och nu är den på väg igång igen, omformaterad och fin. Men ändå. Otursdagen är ett faktum.


Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback