you have killed me - morrissey


Igår for jag runt på stan i vild panik och letade efter en viss bok. Den som jag strax ska gå iväg och "diskutera". Jag har stressläst hela gårdagkvällen och hela morgonen. Det är nämligen lite problematiskt när det är meningen att vi ska gå omkring och botanisera på små obskyra antikvariat för att finna kurslitteraturen. Jag har varken tid eller lust att gå runt och hålla koll på second hand-böcker. Gud, har de någon aning om hur mycket tid det tar i anspråk? Tillslut hittade jag boken helt ny på Hedengrens. Den kostade över 300. Det gjorde ont i hela kroppen att betala det priset.

Hann jag läsa allt? Nej. Kommer jag att läsa boken på fritiden? Antagligen inte.


Kommentarer
mamma:

Du får försöka sälja den dyrt!

2009-05-12 @ 11:15:54
clive:

jäkligt surt.


Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback