gaah


Ikväll har Henrik, Oskar och Gillis sin fest. Luggen ligger något sånär på plats, jag har en toning som står och skräpar i badrummet (mörkbrun), en kropp som känns stelopererad och paniken har inte kickat in ännu.

Panik - eftersom jag gav iväg spellisteuppdraget till tre killar som mest verkar ha argumenterat fram och tillbaka kring enskilda låtar, utan att faktiskt ha kommit längre. Igår bestämde jag mig för att fortsätta med listorna - i fall att. Det blir inte särskilt bra, faktiskt. Får försöka lite mer snart.

Ok, ni som är osäkra på hur man kommer till festen, eller har någon annan fråga, ni som jag ringt som inte svarat angående festen - läser ni det här? Ring mig.

Sådärva. Nu ska jag dricka upp kaffet och gå på promenad.





Kommentarer
stitchordie:

tack för den trevliga festen! var ju bara typiskt att jag skulle jobba. hoppas den var fortsatt bra och att du fick dansa mycket!

sofia:

jenni - tack för att ni kom! det var kul att träffas. resten av festen gick i ett, om man säger så. har fortfarande inte riktigt återhämtat mig.

2009-09-21 @ 21:55:07
URL: http://bobbypin.blogg.se/

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback