allt och inget


Kan knappt röra överkroppen, tur att jag inte körde ett benpass, då hade jag inte kunnat gå. Och idag måste jag kunna gå, för jag ska på stan och köpa presenter i efterskott till Henrik. Ja, jag kanske till och med köper några presenter till mig själv ... *Kollar kontot* Ja - jag köper nog några presenter till mig själv. Det är ju ändå löning imorgon, så jag ska nog klara mig.

Och ja, jag sov i 12 timmar. Grattis till mig. Jag hade gett mig själv nio timmar, men jag sov igenom väckarklockorna. Det bådar ju inte så gott när man ska ut och shöppa.

Fyfan, vilket tråkigt blogginlägg. Jag går ner mig i vardagsträsket mer och mer. Men det är å andra sidan allt man orkar en sån här vecka. Förresten så byter jag till blogspot, så fort jag orkar fixa till min blogg där så den ser lite fin ut.


Kommentarer
clive:

Du får gärna ge mig en beskrivning punkt för punkt om hur man snyggar till sin blogspot då jag är html handikappad.

Chompen:

Va ska du göra på din föllsedah då? den kommer ju upp snart...pöss

2009-09-24 @ 22:00:48
sofia:

clive - jag håller själv på och luskar lite. html/css-biten är ungefär samma, typ "klistra in lite ny kod". men det finns ju en massa annat som definitivt inte blogg.se har. men jag kan försöka förklara någon gång. någon särskild förändring som du är ute efter? bakgrund, textfärg, o.s.v .?



emily - jag vet inte. :´(

jag ska nog på jennis och elias middag på fredagen där, det är nog det närmaste festlighet som händer där. du är ju också bjuden!

2009-09-24 @ 22:17:29
URL: http://bobbypin.blogg.se/
Sandra:

Hurra! Blogspot ftw. Eller ja, blogg.se verkar bra men jag fattar inte html och då blev det jåbit helt plötsligt. Blogspot har ju en färg- och textredigerare som man kan göra ganska mycket med utan att kunna html. Bara att klicka på några knappar och tada!

2009-09-25 @ 06:57:39
URL: http://onlyfatwomenarefat.blogspot.com
clive:

Ny bakgrund "wallpaper" kanske det heter.

2009-09-26 @ 15:56:48
URL: http://itsclive.blogspot.com
sofia:

sandra - nu är det kirrat!



clive - håller också på att kolla upp det där, det är ju egentligen samma principer. body bg img/body background image. på blogg.se lägger man in bilden i sitt eget bildarkiv, men jag tror att man kan länka till en bild på nätet också på blogspot. sedan tillkommer ju krånglet med: ska bakgrunden vara fixerad eller ska den rulla med när man scrollar, ska bakgrunden vara bakgrund även under texten (tvärtemot vad jag har här, en vit bakgrund under texten), ska bakgrundsbilden upprepas, bla bla bla. får en hjärnblödning, men jag ska också försöka fixa till det där, när jag kommer på hur jag vill att det ska se ut.

2009-09-26 @ 17:49:42
URL: http://bobbypin.blogg.se/
Alexandra:

åh va fin blogg du har! jättesöt (:

2009-09-26 @ 18:14:22
URL: http://nilasdotter.blogg.se/

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback