fotogenique


Idag blev jag fotograferad för mitt jobb-ID. Fotot blev rövfult. Jag såg efterbliven ut, och inte gick det att ta om heller. (Eller hur). Aja. Får väl se till att ha det innanför fickan. Alternativt kan jag ha det som mitt hemliga vapen när jag behöver bonda med någon svår patient. Typ: hehe, kollar du på mitt ID? Ja, sådär kan man ju också se ut. Bjuda på mig själv liksom.

Nej men ärligt talat vill jag bara lägga mig ner och dö. Är jag sådär ful? Orkar inte med detta grymma liv.



 

 


Kommentarer
Chompen:

HAHAHA... fan va ond du e, det är ju en assöt unge. Men det är klart man vill kanske inte se Downs ut själv dårå...

2009-09-08 @ 22:45:11
Sandra:

Haha, förmodligen tycker du att det är värre än vad någon annan tycker - men det är ju bara som vanligt med oss självkritiska muppar (höhö). Nä, men jag vet hur det är! På mitt förra jobb tog de en bild på mig till vår hemsida och jag såg fan ut som en retarderad jabba the hut! Hur går det där till, egentligen? För jag ser ju inte ut så där i verkligheten, eller?

clive:

Hur fan har du fått tag på min dagisbild?



(om det varit en blond unge hade det faktiskt varit läskigt likt mig)

2009-09-09 @ 18:37:03
URL: http://itsclive.blogspot.com
sofia:

jean-bong - jag är en vidrig person.



sandra - fattar inte heller. och det värsta är att jag inte kan komma över det där med att bli dålig på kort. minns skolkatalogen när man grät och "hade feber" den närmaste veckan efter att den kommit ut.



clive - haha! upp till bevis!



2009-09-09 @ 23:26:36
URL: http://bobbypin.blogg.se/
clive:

vänta bara....

2009-09-10 @ 08:21:44
URL: http://itsclive.blogspot.com

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback