hejhejhejhejhej


Hej sweethearts! Blogg.se vill mig illa, gud vad jag önskar att jag hade valt blogspot istället. Jag hade det från början, innan blogg.se, men det var något som strulade där hela tiden, så saker blev som de blev. Åh ...

Skulle det vara tråkigt om jag bytte?

Jag är ledig i två dagar. Wee! Igår jobbade jag från 7 till halv 4, sedan var jag ute och shoppade! (Klänning, bolero, Dior Show-mascara). Sen tapas och öl, sedan drink till live storbandsjazz på det där skumma stället vid biograferna på medis (det var gulliga gamla människor som spelade) och avslutningsvis Inglourious Bastards, som jag tyckte var en besvikelse. Jaja.

Idag blir det klippning! Och dessutom ska frisören ta sig an mina ögonbryn, för de är out of control. Dessutom håller jag på med en videoblogg. Vi får se när den är klar. Ha inga höga förväntningar, för det går verkligen åt helvete med den där ...


Kommentarer
Mamma:

Vart ska du klippa dig?

2009-09-15 @ 12:53:13
clive:

Dude! Videoblogg? I am intrigued (om det nu stavas så)

Chompen:

Gud vilken busdag på stan! vill oxå klippa mig, slyna! det är väl inget fel på brynen, dom e ju perfa vettja, nåväl, lite grooming har väl ingen dött av vad jag vet. biter på naglarna av spänning inför videoblogg, bra initsiativ...

2009-09-15 @ 22:36:31
Sandra:

Nä, det skulle inte vara tråkigt om du bytte - då kanske jag får till nån feed på när du uppdaterar också, haha. :)

2009-09-16 @ 13:42:28
URL: http://onlyfatwomenarefat.blogspot.com
jenni:

håller med sandra lite.

2009-09-17 @ 08:10:45

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback