mina krämpor


Nej, fyfan. Nu får det vara nog. Idag när jag släpade mig ut från sjukan och ner mot tunnelbanan kände jag att 1) mitt högra bakben liksom släpade efter på grund av att 2) ischiasnerven ilade som en ond tand i en sensodynreklam, plus att 3) min rygg var så mörbultad att jag fick nypa mig själv i armen för att komma på bättre tankar. Nu är det ta mig fan jag som packar gymväskan. Imorgon efter avslutat arbetspass blir det styrketräning på jobb-gymmet. Tack för den arbetsförmånen! Jag har ingen planering alls, men jag tänkte köra något slags överkroppspass. Bara det att det alltid känns som att överkroppen är mycket mer att träna än underkroppen? Något gymfreak därute som förstår vad jag menar? Men jag tänker att vad-som-helst som gör mig starkare så att jag slipper ha ont.


Typ den enda bilden jag fick till i lördags: Suddig och sur som en citron innan festligheterna. Ja - jag skippade fejkpärlorna i sista stund.




Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback