ny lugg

 

Nya bangs blev det förstås hos frisören, och ett par ögonbryn. Ursäkta den lite konstiga minen på bilden. Videobloggen gick åt helvete - for now. Det visade sig att ljudet inte kommer med in i datorn, någonting som Henrik kallade för kodek? kodex? kodak? Anywho, det måste väl gå att fixa, tänker jag mig. Inte för att världen behöver en till tjej som pratar om sig själv på video, men ändå.

Nu är det sängen som gäller, fantasyboken är redo liksom.

 

 

Notera outfiten i bakgrunden, tänkt till Henriks fest, vad tror ni?




Kommentarer
Henrik:

Henrik kallade det för codec.

2009-09-16 @ 02:09:35
Sandra:

Åh, vilken söt tjej! Jag har aldrig låtit någon noppa mina ögonbryn - vågar inte lämna det åt någon främling. Sen är jag fortfarande avis på luggen, önskar att jag hade rakt hår nog, eller att jag ens passade i det, haha. :)

sofia:

henrik - kodek var ganska nära då ...



sandra - tack! jag kan inte noppa ögonbrynen, det blir helt ojämnt och konstigt. vet inte vad den här frisören fattade som jag inte fattar, men nu har jag nästan ett nytt ansikte. till tröst för luggavundsjukan kan jag säga att det inte är en frisyr som passar utomhus. minsta vindpust om inte luggen ligger på plats med en liter hårspray och man ser ut som en extrem version av tintin.

2009-09-16 @ 14:35:02
URL: http://bobbypin.blogg.se/
Chompen:

Sötnosen! ögonbryn är ett härke, jag börjar noppa, nu har jag bara två halva bryn, piss. Dina är topp. Luggenvy dårå, fast jag vet hur förödande det kan vara det är med väder, borde avskaffas. Har du platt-tång eller är du sådör straight av naturen nu för tiden?

2009-09-16 @ 23:36:32

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback