tillbaka på gymmet


Wow. Jag gymmade. Jag körde fyrtio effektiva minuter mage, rygg, axlar, bröst och lite triceps. Det känns konstigt att inte vara genomsvettig och just ha snuddat vid maxpuls när man är klar med passet - ett kvitto på att jag ägnat de senaste åren åt konditionsträning. Det positiva var att jag snittade 2,5-5 kilo över mina gamla inställningar i maskinerna. De är sen sist jag gymmade, och då gymmade jag liksom regelbundet. Vad har hänt? Och då är jag ändå inte helt slutkörd idag, jag kanske kan trycka på lite mer än så nästa gång.

Tidpunkten - strax innan fyra på eftermiddagen - var ingen höjdare. Mycket folk, vilket stressar mig av någon anledning. Inte som att jag har bråttom till någonting i alla fall.

För övrigt anser jag att inoljade killar med för små linnen som kör kryssdrag framför en spegel i fyrtio minuter bör förstöras.




Kommentarer
clive:

men han såg ju glad ut i alla fall.

Chompen:

Kassler,mums, kommer drömma sött inatt...

2009-09-23 @ 21:56:31
sofia:

clive - lite perverst glad, tycker jag.



chompen - penslad i grillolja, mmm ....!

2009-09-23 @ 22:38:39
URL: http://bobbypin.blogg.se/
Sandra:

alltså, det är nog INGEN förutom de själva som imponeras när de står där framme och biffar sig. haha, biffar sig. fyndig tjej

nä, jag tycker de ser fruktansvärt löjliga ut och jag är glad att det inte finns några såna där jag tränar! :)

2009-09-25 @ 06:55:11
URL: http://onlyfatwomenarefat.blogspot.com
Meja:

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 @ 01:39:43
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback