alternative ulster - stiff little fingers


Det är dags för en ny fråga till frågespalten. Återigen är det tidningen Glöd som anlitas för en fråga.

Jag har en fråga: hur pullar man en tjej? Det är ju lättare att veta hur man runkar av en kille... Jag undrar också hur man märker att tjejen får orgasm?
Vore tacksam för ett svar.
/Anonym


Svar: Det säkraste kortet är att strunta i det som kallas för att fingerpulla. Det är en utbredd missuppfattning hos högstadiekillar att det är så man tillfredställer en tjej. De flesta tjejer i den åldern har ändå ingen aning om hur man uppnår en vaginal orgasm. Att du trycker in dina otränade, smutsiga fingrar kan ge men för livet.
En orgasm kan hos en tjej uppträda på olika sätt. Det kan vara svårt att märka den alls, om man säger så. Det enda sättet att få veta säkert är att försöka ta kontroll över hennes tankar. I en tidigare
fråga, från den notoriskt svartsjuke och kontrollerande 18-åringen, tipsade jag om tortyr. Det kan vara applicerbart även på ditt problem. Lycka till!


Kommentarer
Jocke:

kan vi inte få glöds svar också som referensmaterial? även om de bara svarar "det handlar om komunikation" och "gör inget du inte känner dig 100% säker på"

Kom igen, vilka av glöds läsare har egentligen någon aning om vad de faktiskt vill ha i sängen? de är förvirrade av ideal, porr, kompistryck och just det faktumet att de är ungdommar.

sofia:



_16546.aspx" rel="nofollow">http://www.glod.com/t/FAQ_16546.aspx



där finns glöds svar. jag störde mig på att deras svar var så svävande.

jag funderar på att ge mig på prästspalter snart. dit förvirrade medelålders hör av sig vid livskriser.

2008-11-26 @ 18:08:11
URL: http://bobbypin.blogg.se/

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback