no more i hate yous - television personalities


Jag gjorde ju ett matschema innan jag handlade förut. Och jag måste säga att det är så jävla bra. Nu vet jag precis vad jag ska äta varje dag. Inget ältande hit och dit, inget funderande över vad man är sugen på. Allt är redan bestämt och alla ingredienserna finns hemma. Jag skulle vilja rekommendera det, helt enkelt.

Nu är kanske inte alla lika blodsockerkänsliga som jag är, som ligger i fosterställning och gråter om det börjar gå för lång tid mellan målen. Till frukost varje dag ska jag äta fil med müsli, havregrynsgröt eller
brytbröd med färskost. Där kan jag vara lite galen och spontan, inom dessa tre alternativ alltså. Till lunch idag blev det kesoplättarna. Och till middag blir det tagliatelle med sparris och örter. (Varför är tagliatelle så mycket godare än all annan pasta?)



Kommentarer

Kommentera!

Ditt namn:
Kom ihåg

Din mail:

URL:

Kommentar:

Trackback